8 manieren om je merk te laten opvallen op de winkelvloer

  • PROMOTIES

    Het voeren van promoties is een zeer makkelijke manier om je verkoopcijfers de lucht in te laten schieten.

  • WEDSTRIJDEN

    Leuke wedstrijden trekken de aandacht op een manier die niet prijsgericht is. Klanten tonen engagement voor je campagne en maken mond-tot-mond reclame. Je creëert een diepere band met hen.

    WEDSTRIJDEN

  • INSPELEN OP DE ACTUALITEIT

    Als je actueel bent in je promoties trek je de aandacht. Zo vertrouwen de klanten je merk meer, omdat je merk voor iets staat dat verder gaat dan alleen het commerciële. Voorbeelden zijn: Het financieel steunen van de mensen in Namen na de overstromingen bij het aankopen van een product. Of POS materiaal met het voetbalresultaat van gisteren op.

  • SLIMME POSITIE IN WINKEL

    Als je merk kleine producten heeft kan je ze net voor de kassa plaatsen in een toonbankdisplay om zo impulsaankopen te genereren. Andere producten kunnen op een gunstige positie in de winkel geplaatst worden via POS-displays. Visibiliteit = verkoop

    SLIMME POSITIE IN WINKEL

  • WERKEN AAN JE MERKIMAGO

    Een positief of interessant merkimago zorgt ervoor dat klanten loyaal blijven aan je merk en iets voelen bij het kopen van één van je producten. Een loyale klant komt terug. Met een goed imago garandeer je langetermijn-inkomsten.

  • HERKENBAAR ZIJN

    Als je verpakkingen en POS materialen designed met kleuren en vormen die in lijn liggen met je merkimago, verhoog je je customer retention rate. Vertrouwen kan alleen worden opgebouwd via consistentie.

    HERKENBAAR ZIJN

  • SPECIALE EDITIES PRODUCTEN

    Door het aanbieden van limited edition producten of speciale eenmalige producten creëer je een artificiële schaarste. Als het aanbod daalt stijgt de vraag. Combineer dit met een mooie verpakking/POS materiaal en unieke attributen van dit gelimiteerde product en je hebt een zeer goede promotietactiek.

  • CREATIEF POS MATERIAAL

    Creatief POS materiaal kan je imago ten goede komen zo lang het to the point is, maar dit hangt natuurlijk ook af van het doelpubliek van je merk en/of product. Als het om een ludieke actie gaat of een actie voor kinderen wordt er in het algemeen heel positief op creatieve implementaties van verpakkingen en POS materiaal gereageerd.

    CREATIEF POS MATERIAAL